El complex aquàtic del càmping farà les delícies de grans i petits!

Disponibilitat i Reserves
Benvinguts a Amfora

Un complex aquàtic únic!

Tot un ventall de jocs aquàtics

L'esperen unes vacances 100% refrescants si reserva una parcel·la o un allotjament al nostre càmping a la Costa Brava amb espai aquàtic.

A l'Àmfora podrà gaudir plenament de cada bany. El nostre complex aquàtic ha estat especialment dissenyat per fer les delícies de grans i petits.

Hi trobareu 4 piscines adaptades al que més desitgeu ( nedar, relax, jugar..) i també tobogans, on els horaris varien segons la temporada.

Si preferiu relaxar-vos, disposem d'una zona balneari amb dolls i corrents especials per a massatges. També hi ha piscines de bombolles al centre del complex en els quals podrà prendre el sol a la vegada que es relaxa.

Li ve de gust provar-ho? No ho pensi més i vingui a donar-se un bany! Relax, sol i piscines ... el secret per passar les millors vacances al càmping L'Àmfora!

I perquè la comoditat sigui total, en el complex té a la seva disposició un bloc de sanitaris amb canviador per a nadons.