Tipus d'allotjament
Tots els parcel·les
Tots els allotjaments de lloguer
Tots els apartaments
Tots els parcel·les
Tots els allotjaments de lloguer
Tots els apartaments
Arribada Sortida
Reserves obertes a partir del 05/03/2026
Capacitat
2 i més
Opinió dels clients
/10
Estada del al
Resposta del càmping
Carrega més opinions
Tanca

Passeig amb barca

Coves marines i cales espectaculars
08:27
Esmorzar a terra ferma abans d’un dia al mar

Aquest matí, els nanos estan tan emocionats amb els plans del dia que ja s’han llevat i han preparat l’esmorzar: torrades, melmelada i cafè fumejant per als pares; xocolata calenta per a ells, i suc de taronja acabat d’esprémer del supermercat del càmping.
Mentrestant, heu preparat la bossa: banyadors, tovalloles, crema solar, gorres, ulleres de sol, ulleres de busseig i una càmera submergible!

09:14
En direcció a l’Escala

Sortiu en cotxe cap al port de l’Escala, punt d’embarcament de la vostra excursió amb Mare Nostrum, col·laborador del càmping. Pel camí, al fons, s’albiren de lluny els cims escarpats del massís del Montgrí…

10:02
Armilla salvavides i sortida cap a l’aventura

Arribada al port de l’Escala. La tripulació del Mare Nostrum us rep somrient. El vaixell ja està a punt, i la canalla es posa l’armilla salvavides molt emocionada.
Unes quantes consignes de seguretat i… comença l’aventura al mar!

10:31
Rumb a les illes Medes i després cap a la costa salvatge del Montgrí

El mar espurneja, el vent esvalota els cabells i els penya-segats abruptes es retallen sobre el blau del mar.
Els infants es meravellen davant la bellesa de les coves excavades a la roca.

11:22
Per fi arribeu a la cova de la Foradada

El vaixell minora la velocitat per entrar a la famosa cova de la Foradada, un túnel natural excavat pel mar. Llum màgica, ressons marins, rialles: un moment suspès en el temps.

11:58
Banyar-se en cales és, senzillament, màgic!

Fonegeu en una cala secreta, a la qual s’accedeix només per mar. L’aigua és d’un blau intens.
És l’hora del bany i de fer snorkel! Els nanos neden entre peixets mentre vosaltres exploreu les roques…

13:06
És hora de fer un mos

Retorn al port. Un darrer adeu a la tripulació i aneu a cercar un lloc amb ombra per fer un pícnic. Us han recomanat la platja del Convent, situada al camí de tornada al càmping.

15:37
Banys i castells de sorra

Els nanos es diverteixen a la platja i no paren d’entrar a l’aigua! Aprofiteu el temps per llegir tranquil·lament estirats a la tovallola.

Més tard, a la tarda, passegeu sense pressa pels carrerons de Sant Martí d’Empúries, el temps just per comprar un gelat a la canalla i un cafè glaçat per a vosaltres.

18:38
Tornada al càmping l’Amfora

Dutxa ben merescuda per a tothom. LLa sal se’n va, però els records, no. Els infants dibuixen la cova de la Foradada al seu quadern d’aventures.

I entre rialles, recordeu les anècdotes del dia al voltant d’un aperitiu-sopar.

Aquest vespre, llegireu històries de pirates, segurs que els nanos s’adormiran plàcidament.

Us ve de gust?
Comproveu la disponibilitat per a la vostra propera estada
Arribada Sortida
Reserves obertes a partir del 05/03/2026